zondag 1 juni 2014

Brocante Fair aan de A7




Op zaterdag 14 juni a.s. organiseren we een Brocante Fair aan de A7


en wel in Terwispel



Saturday 14 june we will organize a Brocante Fair in Terwispel








Bij deze gezellige boerderij van Stien




At this lovely farm







Er word her en der in Friesland en omstreken al veel reclame voor gemaakt.



Er zullen deze dag heel veel leuke bekende brocanteurs staan met hun mooiste vondsten.




(foto: René)




Heel veel stands en gezelligheid 


rondom deze sfeervolle tuin.






Wil je weten wie?
Wat?
Wanneer en hoe laat?




Voor meer info:










20 opmerkingen:

Little White Heaven - Marja zei

helaas te ver weg voor mij , maar voor jou/jullie een fijne dag!!

lieve groet,Marja

Home fourteen zei

Lijkt me heel leuk, maar een beetje ver. Succes gewenst!! Gr. Jac....

lia zei

Ik zou het heel leuk vinden, maar het is een beetje uit de buurt.
En mijn zoon moet die dag ook nog een of andere run doen...
Maar het word vast een groot succes.

Liefs Lia
p.s fijn dat het met de kleine kitten goed gaat.
Misschien een keer wat foto's van haar;-))

justys zei

Liebe Bonnie,
ich komme, ich komme auf jeden Fall...schau mal, auf meinem Blog sind Bilder von Emst, ach, es war so schön und Dein Stand sowas von amazing, amazing...liebe Bonnie, magst Du mir nochmal Deine Adresse auf meinen email Account schicken, damit ich das Päckchen zu Dir schicken kann, danke Dir, glg
justys, ich freu mich so und die Monogramme sind schon dekoriert!!!

faire un songe zei

Succes nog met de voorbereidingen.
Ga hoe dan ook proberen te komen.

Groetjes Hetty.

Jolanda zei

Terwispel, ik heb even gegoogled maar echt veel te ver hier vandaan helaas. De locatie lijkt me super dus het wordt vast een hele mooie dag voor jullie! Lieve groet

Anoniem zei

Nog nooit van Terwispel gehoord, Bonnie.
Ik begrijp in Friesland en dat is voor mij wel erg ver weg.
Ik wens je wel heel veel plezier bij de voorbereidingen.

Liefs, Gerry

Joke zei

Jammer dat het zo ver weg is,maar zal best heel leuk zijn.

Groetjes Joke

het moonhuis zei

Voor mij ook te ver, helaas.
Heel veel plezier!!

Liefs Monica

Esther zei

Ik kan helaas niet komen, ik ben dat weekend weg. Please, volgend jaar weer? Dan ben ik er zeker bij. Heel veel plezier!
Groetjes, Esther

van alles wat in huis en tuin. zei

Beetje te ver weg maar....veel plezier!

groet Trijnie

Mirjam zei

O wat ziet dat er veelbelovend uit zeg. Ik zou heel graag komen, maar overdag vieren mijn ouders samen hun verjaardag en 's avonds hebben wij een etentje met mijn zus en haar man... Ook leuke dingen, maar ruimte voor deze brocante fair is er dus niet jammergenoeg...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Mirjam zei

Ik wens je wel alvast heeeeeeeeel erg veel plezier en heel mooi weer...
Liefs,
Mirjam

Fort lapin zei

Ik ben er hoor ,met een kraam vol!

Tot dan!

Groetjes,Petra
Fort Lapin

Anoniem zei

Helaas ook voor mij te ver weg...jammer. Het ziet er heel gezellig uit...
Veel plezier!
Liefs, Peetje

Thuis bij Tjits zei

Lijkt me erg leuk, maar ik heb al wat anders die dag! Veel succes en plezier!

Liefs, Tjits

sagra zei

Ohhhhhh I want to come!!! But I have no time and the distance is toooo long..... :(((((
Wish you a happy shopping day! ;)
Sabrina

Tante Mali zei

Oh, I would like to be there, sounds so great. Your blog is beautiful. So much space to dream!!!
Have a wonderful weekend
Elisabeth

ineke zei

Ik ben er nog niet helemaal uit
Maar als het even kan dan kom ik zeker
Al is het wel een eindje rijden
Maar het lijkt mij een prachtige Fair

Groet Ineke

Marja Rijnsburger zei

Ik loop een beetje achter de feiten aan geloof ik. Want ik ben gewoon te laat !
Dat was in de vakantie ook steeds zo. Overal waar we met onze camper kwamen was er een rommelmarkt, vide grenier net geweest of pas over een paar weken.
Niet helemaal goed gepland geloof ik, hoewel mannetje het niet heel erg vond (lol).
Maar ik dwaal af.
Ik hoop dat het een succes is geweest.
En nu ga ik snel verder kijken op je blog want ik heb heel veel gemist de afgelopen weken.
Lieve groetjes,
Marja